donderdag 5 mei 2011

Swedisch Hasbeens -50%

Speciaal voor mama’s!*
Wij willen moeders graag verWWennen. Ze lopen heel wat af. Rennen van hot naar her. Daarom deze comfortabele, toch elegante klompjes de hele maand mei voor de helft van de prijs.

De gehakte klompen roepen een seventies-gevoel op. Ze zitten heerlijk en passen bij alles: een jeans, onder een rokje of jurk. Daarnaast worden ze handgemaakt en vervaardigd van milieuvriendelijke materialen.

*Geef bij de kassa aan dat je moeder bent, er een hebt of een wordt!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb al een paar bij je gekocht een paar weken geleden! Ze zitten zo heerlijk, dat ik nog een paar komen halen. Super aanbieding, by the way! Normaal kan ik niet op gehakte schoenen lopen, maar deze heb ik gewoon een hele dag aan. En ren inderdaad van hot naar her. (Hihi). En ik voel me zo hip!
Bedankt van een super blije mama