donderdag 5 mei 2011

Bloemenzee

De winkel is volop in bloei. Het lijkt hier wel een bloemenzee!

De zomercollectie van Who’s That Girl is verrukkelijk! Eén beestjesthema houden we nog even achter als verrassing... Deze jurkjes en rokken verschijnen ergens in mei in de etalage. We verklappen alleen dat het geluk brengt. Als het zover is vliegen ze de winkel uit, dat weten we zeker!
->Momenteel staat de etalage in het teken van Heidi. Compleet met jurkjes, rokken en tops in haar stijl, koeien(gietertjes) en vlechtjes.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi! Leuk dat je even een nieuwsbrief stuurt, ik zat er al op te wachten...
Heb je de hemdjes van Who's that girl ingekocht, die witte met lieveheersbeestjes langs de rand? Daar wil ik echt graag voor langskomen, plus het blauwe lieveheersbeestjesrokje mocht je die ook krijgen:) Brengt zeker geluk.
Ik ben trouwens heel blij met de vestjes van Cusscuss die ik laatst bij je kocht, ik heb ze elke dag aangehad tijdens de vakantie!

Groeten,
May Ling