maandag 25 november 2013

Zoals vroeger

Oh kom er eens kijken... Als je zin hebt tenminste! Tijden van nostalgie, gezelligheid, surprises en feestjes breken weer aan. ‘Zoals vroeger’ inspireerde ons tot deze nostalgische Sinterklaas etalage. De oude vuurrode poppenwagen is van mijn dochter (en ook een beetje van mij, omdat ik die altijd al had willen hebben en mijn moeder trouwens ook). De lp’s zijn stukgedraaid en over de kindjes in hun mooie kleertjes op de platen kon ik uren fantaseren. Tijden veranderen, maar de intense beleving rond de feestdagen blijft.
Winkel je cadeautjes bij elkaar bij WWen en je bent weer even terug in de tijd. Niks is leuker rond de feestdagen dan shoppen in een ‘échte winkel’. (Dus ga offline en kom van die bank af. Mee eens? Online is saai en te gemakkelijk. Shoppen is fun, niet een ‘to do’ op je lijstje). Heus, je gaat met een glimlach onze shop uit! En er staat altijd een lekkere traktatie voor je klaar!

Geen opmerkingen: